Mythen, Truths & strategische hulpmiddelen voor gedijt in het nieuwe decennium - Fiscale Quiz 12 - Opportunistische Mark

Ben je in staat om marktkansen te grijpen?

Om u te helpen deze vraag te beantwoorden, nadenken over de volgende opmerkingen:

o Er zijn verschillende manieren van kijken naar deze vraag: externe positie, de financiële positie en de interne positie.

o In de eerste plaats is er de externe positie. Hoe kom je eigenlijk te weten te komen over deze mogelijkheid in de markt? (Of het is een overname, een nieuwe technologie, of een infrastructurele investeringen.) Hebben uw concurrenten reeds be
o Ten tweede is er de kwestie van de financiële positie. Bedrijven moeten zich afvragen of ze voldoende cash bij de hand (of voldoende financiering beschikbaar is) om te kunnen investeren in nieuwe kansen. Heb je genoeg contant geld bij de hand om dat bedrijf te kopen, of krijg je de financiering voor de deal? Heb je genoeg flexibiliteit in uw budget voor investeringen in deze nieuwe IT-systeem, of zou u hebben om terug te gaan naar de tekentafel voor de rest van het begrotingsjaar?

o Tot slot, buiten het economische overwegingen, moet je een kritische blik werpen op je interne standpunt in te nemen. Vraag uzelf af of uw bedrijf klaar is intern te gaan na een bijzondere kans. Is uw huis in bestelling? Is werknemersmoreel hoog? Zijn mensen overweldigd met bestaande werklasten, of worden mensen chomping op bit om daar krijgen en nieuwe beroepsuitoefening? Heeft uw bedrijf de energie om op deze nieuwe uitdaging van uw keuze, of bent u gewoon proberen het hoofd boven water blijven nu?

o Als onderdeel van de interne standpunt te herzien, moet je je afvragen als u nastreven deze gelegenheid voor de juiste redenen. Bestaat er een biologische noodzaak van deze nieuwe kans, gebaseerd op waar uw bedrijf staat nu, of bent u op het nastreven van deze gelegenheid als een defensieve zet of als een manier om gelijke tred te houden met de Jones?

Mogelijk ziet u verschillende versies van deze vraag in uw leven als: Carpe Diem - Pluk de dag. (Horace, Ancient Latijnse dichter) Succes lijkt worden aangesloten met actie. Succesvolle mensen blijven bewegen. Ze maken fouten, maar ze niet stoppen. (Hilton Conrad, stichter van de Hilton Hotels keten) Soms de beste deals zijn degenen je niet doet. Anoniem

Heeft u waarheid antwoord op deze Ja of Nee?

"Waarom?"

Waarom niet?

Hoe kan de noten die je zojuist te helpen in je leven, werk en bedrijf? Welke een kwestie van je gedachten dat u hebt genoteerd wanneer waarheid deze vraag te beantwoorden, zul je beginnen met het verbeteren, vandaag?

Omdat risico zijn wat echt misgaan wanneer u niet zoekt: domme dingen zoals ongedekte cheques, verliezende uw beste klanten of beste mensen wanneer u blindsided. U moet perifere visie aanmaken in uw business zodat u niet blindsided.

Je moet een perspectief van het leven onder de microscoop en gewoond te hebben om het verhaal te vertellen. Insights geven een gezond verstand benadering aan wat mensen complexe maken, aangezien bedrijven groeien.

No comments:

Post a Comment