Wat is de Brilliant Compensation?

Wat doe je beschouwen als de briljante compensatie, hoeveel je verdient, hoeveel je jezelf, of hoeveel uw tijd die je investeert voor de resultaten? Nou, in dit artikel zal ik uitleggen wat er echt een totaal pasvorm en een goede compensatie briljante plan definieert. Deze dagen zijn deze vergoedingen worden gezien als een eerlijke vertegenwoordiging van een idee, maar een volkomen valse voorstelling van de werkelijkheid. Dat geldt tot op zekere hoogte blijven gebruiken omdat de mensen het idee
Een briljant plan compensatie is gedaan of geld verdiend heel eerlijk en billijk zijn. Hiermee bedoel ik dat je je werknemers de afdaling salaris of voorrecht, want tegenwoordig zijn mensen dumpen hun hard werken aan hun lijn naar beneden, is dit meestal gevonden in de MLM business en online marketing mogelijkheden. Deze toont de kracht van het hefboomeffect internet als individuen kunnen hun leerlingen bijna alles doen dat belooft hen een commissie, die betrekking heeft op deze plannen te betalen.

Er is een gezegde: "Het kost geld, geld 'te maken, hoe is deze koppeling met het idee van de brilliantness plan? U wilt uw compensatie waardig te zijn aanvaarding, dus wat betekent is er om terug te krijgen wat je hebben al eerder confounding. Er zijn zoveel feiten die de stelling ondersteunen voor dat er geen echte vaste leuke betaalt plan, maar slechts een enkele steun voor. Maar ik heb gedaan mijn onderzoek, en Ik kan bevestigen wat een collega van mij zo naïef voorgesteld, een briljante compensatie is er een dat is niets anders dan een lange termijn de overheid hoax, zoals dus ik heb te horen gekregen. Dus adviseer ik dat je je eigen pad vinden en te veranderen betekenis achter de titel verloren.

No comments:

Post a Comment