Regering gefinancierde Subsidies - Zijn er van miljarden dollars om weg te geven voor gratis of wordt het een andere Scam

"De regering gefinancierde subsidies beschikbaar, hier zijn de aanvragen voor Persoonlijke gratis overheidssubsidies." Ik blijf deze e-mails de hele tijd.

Ik had geen twijfel in mijn gedachten dat dit een scam

Ik weet zeker dat ik niet alleen ben hier. Ik was er vrij zeker van dat dit een soort van scam. Echter, omdat ik steeds aan het dagelijks e-mails krijgen van deze, heb ik besloten om te gaan zitten en een gedegen onderzoek te doen op het internet over overheidssubsidies. Dit zijn de
Hebben ze eigenlijk wel? Of is het de zoveelste Scam?

Als ze bestaan, kunnen gewone mensen, zoals ik er een krijgen?

Zo ja, wat is de procedure?

Is er sprake van een sollicitatieprocedure?


Mijn schokkende resultaten

Ik was absoluut geschokt van wat ik ontdekte. Ik was verkeerd ("opnieuw", zijn mijn vrouw toegevoegd). Er was zelfs een definitie van deze vrijwillig gegeven subsidies. Federale subsidies zijn vastgesteld en volledig beheerst door de federale toelage en coöperatieve overeenkomst Akte van 1977, zoals opgenomen in titel 31 Afdeling 6.304 van de US Code. Dus gaat het verhaal. Kun je dat geloven? Federale subsidies werkelijk bestaan. Ik zal niet de definitie hier omdat het gaat om nogal wat juridische jargon dat ik niet kan begrijpen.

Het lijkt er meer dan 900 subsidieprogramma's worden aangeboden door 26 verschillende federale subsidie-agentschappen maken voor verschillende doeleinden. Zij omvatten landbouw, onderwijs, werkgelegenheid, Voedsel en Voeding, gezondheid, huisvesting en nog veel meer. Dit wonderbaarlijke was, waren dezelfde categorieën die nep-mails over hadden.

Waar komt het geld vandaan? Van meer dan 88.000 verschillende bronnen, en meer dan 40 miljard dollar per jaar.

Overheidsdiensten

Publieke en private trusts

Publieke en private stichtingen


Dus kan ik er een zelf?

Ok nu was ik ervan overtuigd dat deze regering of de federale subsidies of hoe je het noemen hen niet was een zwendel en dat het inderdaad waar is. Dus ik wilde weten (eigenlijk mijn vrouw ..) als ik kon krijgen. Ik zou kunnen denken aan een bos van redenen om een te krijgen, ik weet zeker dat kan iedereen. In feite zijn er twee vereisten:

Je moet ouder dan 18 jaar (ik ben gewoon twee keer zo oud!)

Je moet een Amerikaans staatsburger

Helaas ben ik geen Amerikaans burger bent, ik ben hier op een studentenvisum doe mijn PhD. This diskwalificeert mij van toepassing zijn op dergelijke vrije persoonsgebonden subsidies. Maar ik wilde meer te weten over deze subsidie, omdat ik weet zeker dat er vele Amerikaanse burgers die gebruik maken van een aantal gratis subsidie geld zou kunnen maken, zeker gezien de huidige economische crisis.

Zoveel financiering van agentschappen voor zo veel verschillende oorzaken gecompliceerd maakt het verhaal

Ja, dat is de bittere waarheid. Daarnaast is er veel concurrentie, alsmede blijkbaar. Honderdduizenden mensen toe te passen voor deze federale toelagen elk jaar. Iedereen wil een stukje van de taart 40 miljard dollar. Wie zou dat niet? Daarom is de enige haalbare manier om deze droom van de toepassing van de overheid voor een gratis persoonlijke subsidie te bereiken is het gebruik van een professionele dienst die alle ins en outs over deze federale subsidies kent. Zij leveren software die de toepassing en maakt het beveiligen van een persoonlijke subsidie, een fluitje van een cent.

Onderneem actie!

Nu u weet deze subsidies echt bestaan, heb je geen excuus om niet te gelden voor een. Ik zou ook, als ik maar gekwalificeerd. En als je dat doet krijgt een subsidie en het oplossen van uw problemen als miljoenen gedaan hebben, schrijf dan een artikel als deze en deel uw ervaring met de rest van de wereld. Maar als je jonger bent dan 18 jaar of niet een Amerikaanse burger niet eens denken over het aanvragen van gratis overheid gefinancierde subsidie.

No comments:

Post a Comment