Nogmaals, er is geen limiet op de credit card bedrijven en banken 'de arrogantie

We zijn onlangs geconfronteerd met een klein aantal van creditcard maatschappijen en banken die weigerden te aanvaarden of de rechten van een klant erkent te worden vertegenwoordigd door externe deskundigen, met een volmacht autoriteit.

De vermetelheid van hen, hoe hoogmoedig, hoe transparant. Het is duidelijk dat dit een poging om klanten en kredietnemers voorkomen dat daadwerkelijk vertegenwoordigd, zodat de credit card bedrijven en banken kunnen intimideren, te manipuleren, en trachten hun< klanten in het betalen van hun schuld.

Natuurlijk is het recht van de ondernemingen te verzamelen wat is het gevolg daarvan, als is het het recht van de klant daadwerkelijk kunnen worden vertegenwoordigd door derden professionele experts met een volmacht vertegenwoordigd zijn in deze situaties. Weigeren om te gaan met deskundige en professionele vertegenwoordiging met een volmacht, omdat ze denken dat ze kan de kredietnemer overweldigen veel effectiever dan kunnen ze een professionele deskundige.

Het is waar, de almacht van de bank-en creditcardgegevens verzamelaars vaak te veel voor een kredietnemer te verduren en dat zij derhalve instemmen met workouts dat onredelijk zijn of soms zelfs onmogelijk om te steunen. Hun training inspanningen worden voldaan met bakstenen muren door de kredietnemers, maar eenvoudig omzeild door professionals.

Daarom de banken en creditcard bedrijven zijn begonnen om te trachten dit fundamentele recht van vertegenwoordiging te matigen, door te weigeren om te gaan met derden vertegenwoordigers zelfs met een volmacht.

Dit wetende is gewoon fout, slecht gedrag, onredelijk praktijk, we huurden raad om deze zaak onderzoek en precies vertellen wat de rechten van een kredietnemer in deze situatie kan worden.

Geen verrassing de nota afgesloten met een absoluut recht van de kredietnemer te worden vertegenwoordigd en de weigering van een bank of credit card maatschappij of iemand te herkennen en met een vertegenwoordiger met volmacht werk, onderwerpen die de bank of creditcardmaatschappij om schade, inclusief de kosten van advocaten aan deze zaak met elkaar te verzoenen.

In feite zijn er veel landen met wetten tegen deze actie en geven tot schadevergoeding, ongeschikte actie plaatsvinden.

Dus mijn vraag is, want dit is de wet, de banken en creditcard-bedrijven met al hun advocaten, willens en wetens-naleving ervan, ook wetende dat enkele klanten, indien die er zijn, ooit zouden gaan om de inspanningen en kosten voor adviseurs in te huren om dit vraagstuk gekanteld, aldus de bank bereid zijn om de wet voelen dat ze kunnen wegkomen met het te breken.

Hebben ze zich afvragen waarom ze in de problemen? Doe de credit card bedrijven en banken zich af waarom hun klanten te verachten zaken doen met hen? Hoe arrogante kunnen ze worden? Het gaat tegen alle logica en ondersteunt hun huidige ondergang, ze krijgen wat ze verdienen.

Ik zou blij zijn om dit juridisch memo die ik heb gehad door de raadsman bereid voor mij te delen, met een lezer die met dit probleem, zodat hun gekozen vertegenwoordiger kan het level playing field en effectief voor u optreden.

Bel me en ik zal de memo e-mail naar u en staan u te delen met uw volmacht representatieve en te gebruiken om deze barrière te verwijderen.

No comments:

Post a Comment