Waarom de rijken rijker, de armen armer en de middenklasse Blijf Stuck in Recessies

Afhankelijk van je economische status, bent u ofwel met de tijd van je leven, worstelen om te overleven, of gefrustreerd door stagnatie en een onvermogen om iets te doen. Op dit moment, de rijken zijn als kinderen in een vrije snoepwinkel. De armen worden gevoed vechten om hun kinderen te houden en de angst dakloos worden. De middenklasse probeert vast te houden aan hun baan het geld dat ze gered, en te verplaatsen naar rijkdom en de armen uit de buurt van huis. Dus, waarom niet 3 verschillende
De rijken worden rijker

Degenen met rijkdom kijken naar geld als in overvloed. Ze begrijpen dat er geld komt om hen door middel van producten of diensten die mensen willen kopen. Dus dienen zij zo veel mogelijk mensen die bereid zijn om hen de dollars zij willen hun economische status te behouden. De rijken niet uitgeven ... zij investeren. De uitgaven put rijkdom te investeren vergroot. De rijke zoeken naar mogelijkheden om resterende inkomen - geld dat afkomstig is uit een product, dienst of investering die is alleen met het instellen en betaalt hen een keer over en weer op residuele basis te ontvangen. De rijke geld te verdienen terwijl ze slaapt. In tegenstelling tot populair geloof, de rijke ook kijken naar alle mogelijke deal. Ze hebben nooit de volle prijs te betalen. Voor de rijken, alles is bespreekbaar.

Dus, wat doen de rijken doen tijdens een recessie? Ze investeren in de vele low-cost bedrijven en franchises die nu beschikbaar zijn. Ze huren de beste en slimste talent op een korting omdat banen schaars zijn. Ze kopen vastgoedbeleggingen, terwijl de prijs is op een dieptepunt. Zij zijn voortdurend gericht op het vergroten van hun mogelijkheden om gebruik te maken van de huidige lage prijzen, zodat wanneer de welvaart cyclus komt na de recessie, kunnen ze zoveel mogelijk geld te verzamelen als mogelijk is van iedereen. Ze kopen de investeringen, terwijl ze zijn op hun laagste punt en verkopen, voordat ze op hun piek hoogste punt sluis in de winst. De rijken hebben meerdere bronnen van inkomsten.

De rijken kopen ook, maar ze kopen anders. In deze recessie, zijn er ongelooflijke deals op auto's als voorbeeld. Daarom doen ze een van twee dingen. Ze maken de aankoop tegen een ernstige korting, of beleggen in een bedrijf, wachten om genoeg winst hebben van dat bedrijf aan de auto te kopen, en vervolgens jaar na jaar blijven om te profiteren van dat bedrijf. Veel aankopen door de rijken zijn ook goed doordacht met betrekking tot het doorverkoop waarde in de tijd. De rijke gebruik van krediet wanneer hun rendement hoger is dan de rente ze worden opgeladen. Dit betekent dat de rijken hebben de mogelijkheid om te profiteren van geleend geld.

Aan de rijke, een recessie staat vol kansen en nog meer rijkdom in de toekomst.

De armen slechter

Degenen die zijn arm kijken naar geld als altijd slechts een beperkt aanbod. Ze zien geld als enige zo veel, en ze kunnen nooit helemaal genoeg van krijgen. Geld aan de armen is van dag tot dag te overleven. De enige manier waarop geld kan worden verdiend wordt uur per uur ... Geld uitgewisseld voor het harde werk binnen een bepaalde periode. Ze handel uren voor dollars. Het probleem is dat er maar zo veel tijd kan een persoon fysiek werk. Daarom is er een limiet aan hoeveel geld een arme persoon kan verdienen met deze strategie.

De arme investeren niet ... ze uitgeven. Zelfs wanneer er extra geld moet worden besteed voordat er iets gebeurt dat kost het weg. De arme persoon, geld groeit en nooit altijd afneemt. Er is ook niet zoiets als een kans in de toekomst. Wat is meer waard is geld in de hand vandaag. Dus het concept van de investeringen, vertraagde bevrediging en winst maken, zijn idealen die alleen maar lijken aan het werk voor zeer weinig mensen.

Bij het winkelen, zijn de armen vaak beperkt blijven tot hun buurten te wijten aan het ontbreken van vervoer. Verrassend, kan het voedsel soms duurder zijn dan in armere buurten rijke en middenklasse buurten! Enkele arme mensen zijn bereid om hun geld te besteden aan het maken van zelf lijkt alsof ze meer geld hebben dan ze daadwerkelijk doen. Daarom velen in het arme gemeenschappen te kopen van de duurste kleren, die niet doorverkocht, sieraden en dat is een eenmalige kosten (zij zullen niet profiteren van die aankoop op een later tijdstip).

Tijdens een recessie, de werkgevers van de armen de neiging om hun uren te verminderen of volledig te elimineren van de baan. Omdat veel arme mensen hebben een lage kredietlimiet op creditcards of geruïneerd krediet uit het verleden krediet misbruiken, kunnen zij niet hebben krediet als back-up plan. Daarom is tijdens een recessie, de slechte hebben een grotere kans dan iedere andere groep die zich van daklozen en hongerig.

Aan de armen, een recessie zit vol ellende met nog meer ellende te komen in de toekomst.

Het Midden-Klasse Blijf Stuck

Degenen die in het midden-klasse kijken naar geld als een onstabiele grondstoffenprijzen - soms is het in overvloed en een andere keer in korte aanbod. Zij geven niet noodzakelijk de handel uren voor dollars, zoals velen in de middenklasse hebben een job met salarissen en bonussen, of ze zijn zelfstandigen. Zij zijn echter doorgaans wonen dicht bij looncheque naar looncheque. Ze hebben de neiging tot zeer mooie huizen, auto's en kleding. Ze hebben de neiging te gaan op een aantal zeer mooie vakanties eenmaal of tweemaal per jaar. Ze kunnen worden dineren in leuke restaurants van tijd tot tijd. Ze zijn echter altijd het gevaar van verlies van dit alles.

De middenklasse en besteedt zowel investeert hun geld. Ze begrijpen het concept van beleggen en zien dat het waarde als de rijken te doen. Vlak voor deze recessie veel in het midden-klasse genoten investeringen worden scherpe stijging van de leek in een opgeblazen economie. Zij bleven de investeringen te kopen tegen hoge prijzen, terwijl wordt verwacht dat de waarde van deze investeringen te blijven om omhoog te gaan. Met andere woorden, zij kochten hoog. Toen de markt begon te dalen, en de waarde van hun investeringen begon dieptepunt, velen in de middenklasse, begon om hun beleggingen te verkopen. Ze deden dat om te besparen op zijn minst een deel van hun geld. De netto-effect is echter dat ze weinig verkocht. Om te kunnen profiteren moet je laag kopen en verkopen, hoge. Ze kochten hoge en lage verkocht, dat is de formule te vergrendelen verliezen.

De middenklasse besteedt de manier waarop de armen te doen. Ze besteden hun inkomen en bonussen op meer "dingen" dat een winst wordt niet naar hen terugkeren. Ze redden door middel van een 401K plan, en dan lenen tegen de aanschaf van een groter dan noodzakelijk huis of luxe auto. Ze voelen zich comfortabel in maandelijkse betalingen, en de kredietverlening is uiterst belangrijk voor meer koopkracht.

Tijdens een recessie, de middenklasse zijn gericht op het beschermen wat ze hebben. Hun banen zijn verloren dreigen te gaan. Hun bedrijven dreigen uit te gaan van het bedrijfsleven. Zij kunnen beschikken over een inkomstenstroom, maar het allemaal uit een bron. De middenklasse te investeren, maar ze wachten op sociaal bewijs van anderen alvorens te investeren en kunnen missen vaak de timing die de rijken hebben. Zin, de rijke te investeren tegen een lager tarief dan de middenklasse. De middenklasse kan ook meer uit te breiden door te investeren of te besteden meer dan zij veilig kunnen los. De middenklasse begroting is gebaseerd op hun vermogen om krediet minima betalen. Echter, als hun inkomsten bron verloren is gegaan, ze snel weer onder het water.

Aan de midden-klasse, een recessie is een tijd van grote angst en onzekerheid. Dus bang voor een slechte, die worden al te behoudend in hun werk, waardoor ze niet opvallen. Dus bang dat meer geld, doen ze niet investeren op een moment wanneer het de meest betaalbare en rendabeler te doen.

Dus, wat nu?

Ongeacht wat uw economische klasse is, moet u eerst uw waarneming als u wenst om uw economische omstandigheden veranderen. Waar u zich richten op bepaalt je realiteit. Dus, gericht op het vinden van de mogelijkheden, en niet op mogelijke verliezen. Focus op waar je wilt zijn na de recessie, en niet op de gedachte dat je moet blijven waar je voor altijd zijn.

Veel grote bedrijven werden geboren met weinig of geen geld, een goed idee en een website tijdens een recessie. Vele grote partnerschappen opgericht met een persoon met de passie en het idee matching met een persoon die met het geld en de overtuiging dat het zou kunnen werken. Veel mensen opgeworpen zelf uit de armoede naar rijkdom, omdat ze moe waren van een beslissing altijd uit de buurt van dat van een baan.

Weet dat je kunt stappen te nemen vandaag de dag voor te bereiden op de welvaart cyclus die recessies volgt. Weet dat je kunt stappen vandaag om ervoor te zorgen dat bij de volgende recessie komt rond, u bent gepositioneerd om te profiteren in plaats van het slachtoffer van.

No comments:

Post a Comment