Credit Card Wealth Secrets

"Creditcard rijkdom geheimen ', de advertentie te lezen. Ik nam aan dat het nog een over-onwerkbare plan hyped. Het was waarschijnlijk, maar het maakte me herinneren de tijden in mijn leven toen ik credit cards hebben gebruikt om geld te maken.

Zoals Robert Kyosaki zegt, is er "goede schuld" en "slechte schulden. Lenen voor consumenten producten is slecht-schuld. U beperkt uw toekomstige opties en krijg je minder in het leven. Het lijkt meer, omdat je het nu, maar met rente, en de tendens om
Creditcard rijkdom geheimen te draaien rond het idee van "goede schuld." Dit is geen leningen opgenomen dat uw inkomen, verhogingen of produceert meerwaarden. Dus hoe kan je uw credit kaarten te krijgen om te beginnen met dat te doen voor u?

Creditcard Wealth Creation

Een goede vriend geleend eens 6.000 dollar van mij op 9% rente. Ik heb het geld niet hebben op het moment, maar ik had een creditcard te bieden voor een voorschot in contanten voor 8 maanden op 5% rente. Ik leende hem het geld voor zes maanden. Oke, een 4% spread betekende slechts een 120 dollar winst in het eind, maar het was gemakkelijk.

Een beter voorbeeld is wanneer we een huisje gekocht in Montana. Een cash aanbod zou krijgen wij veel, zo met ons spaargeld en een ter waarde van 2000 dollar van de reparaties op een creditcard, we hebben het werk. Wij betaalden minder dan $ 100 in het belang van vóór de verkoop van het huis een paar maanden later voor een 6.500 dollar winst.

Mijn geld was gebonden toen mijn broer een vrachtwagen we wel wat geld te verdienen op gevonden. Ik zet het op een kaart, en betaald misschien 35 dollar in de vergoedingen en de rente. De auto werd tien dagen later verkocht en we splitsing van de 950 dollar winst.

Een vriend van me eens leende $ 300 aan meer dan 100% jaarlijkse rente ($ 50 voor twee maanden). "Waarom?" Voor het aanschaffen van de instrumenten die hij nodig om weer te starten zijn droge wanden-business. Hij maakte waarschijnlijk genoeg de eerste week de lening terugbetalen.

Het punt is dat alle schulden - of van creditcards of andere bronnen - kan goede schuld zijn als het creëert meer dan het kost. Ik heb mensen gekend die zijn begonnen met het succes van ondernemingen of "omgedraaid" met huizen voor flinke winsten met behulp van credit cards. Snel rijk worden? Dubieuze, maar toen was mijn scepsis bijna deed mij vergeten mijn eigen "creditcard rijkdom geheimen."

No comments:

Post a Comment