Supermarkten en de financiële sector

De financiële sector in het Verenigd Koninkrijk is zeer zeer ruime - misschien wel een van de breedste in Europa - met zeer weinig toetredingsdrempels voor de grote bedrijven die een hoge mate van financiële kracht te tonen. Een groep van ondernemingen die echt hebben opengesteld voor de leningen, verzekeringen en de algemene financiële sector zijn de supermarkt - met invloedrijke gigantische Tesco weer het voortouw.

Waarom zijn de supermarkt zo invloedrijk?

De belangrijkste reden waarom d
De meer objecten en diensten die beschikbaar zijn in een shopping trip, hoe meer kans van meer en meer mensen gebruik te maken. Terwijl shoppers waren aanvankelijk voorzichtig met het kopen financiële producten van hun lokale supermarkt, deze scepsis verdween weldra op de achterkant van de massale reclame campagnes door de majors. Het lijkt erop dat elke winkel die u bezoekt nu een dag zeer aantrekkelijke leningen of het opslaan van tarieven biedt.

Hoewel de krantenkoppen en reclame zal Tesco verwijst bijvoorbeeld, zijn de meeste van deze diensten wordt beheerd door een bancaire partner, die de dienst beheert namens de supermarkt groep.

Wat zijn de voordelen en nadelen?

Terwijl de voors en tegens van dit type van de service kan verschillen van persoon tot persoon, er zijn een paar gemeenschappelijke aspecten te overwegen.

De voordelen zijn vrij eenvoudig:

· Een stop shopping - je dagelijkse behoeften in op het dak.

· Aantrekkelijke tarieven - want de supermarkten genieten van je custom met of elke financiële diensten aankopen, eventuele extra zaken die zij ontvangen is een bonus. Die manier kunnen zij bieden zeer aantrekkelijke tarieven, met hun traditionele bancaire partners uitvoeren van de dienst.

· Eenvoudige - invullen van een formulier, post, en wachten op hun antwoord.

De nadelen zijn:

· Gebrek aan advies. Het merendeel van deze diensten zijn postbedrijven toepassing - met geen advies gegeven.

· Gebrek aan toegankelijkheid. Terwijl traditionele banken bieden een wandeling in dienst, is dit zeer vaak niet het geval is met de supermarkt financiële dienst wapens, waardoor ze minder aantrekkelijk voor veel potentiële klanten.

Er is geen twijfel dat de supermarkten hebben de meer traditionele banken iets om na te denken over gegeven, verschuldigd in de belangrijkste om hun elke dag toegang tot de potentiële nieuwe klanten. Klanten die zijn vaak zeer betrouwbaar van een bepaalde supermarkt merk, terwijl misschien een beetje minder vertrouwen van de traditionele bancaire gemeenschap.

No comments:

Post a Comment