Wil je financiële overvloed? Gebruik Dankbaarheid en Emotional Freedom Techniques verhogen van uw inkomen

Een paar weekends geleden ging ik naar Mexico en was een prachtige tijd. Zoals waren we weer terug naar de Verenigde Staten rijden in de lange rij te wachten om douane passeren, waren er vele straatverkopers die van de auto liep naar de auto verkoop van hun waren aan.

Sommige verkocht koude dranken of lokale hapjes. Anderen droegen handwerk zoals geweven hangmatten en zelfs kinderen meubilair. Terwijl onze auto kroop de straat, keek ik naar een dame die een zonneklep was overhandigen in ruil
En ze heeft de meest ongewone zaak.

Nee, niet dat het zo vreemd, maar wel iets wat je zelden te zien.

Ze nam het wetsvoorstel en bracht het naar haar lippen kuste het en maakte een teken van dankzegging voor het geld.

Wat me opviel was dat deze dame was in de hete zon. We waren in een koele, airconditioning auto. Wie weet hoe lang ze moest lopen tot het maken van die eerste verkoop.

Mijn voorgevoel is dat ze niet te maken meer dan $ 5,00.

En toch ben ik getuige geweest van een dergelijk gevoel van dankbaarheid en waardering. Ze zette de paar rekeningen weggestopt in haar Fanny Pack en werd op haar weg naar de volgende auto.

Wat betekent dit, als het al, hebben te maken met het aantrekken van de financiële overvloed?

Echt.

Ik zal een wet niet uitvoeren van Aantrekkelijkheid 101 klasse. Ik weet zeker dat je gezien hebt gehoord van de Secret, Abraham-Hicks en anderen die een veel grondiger taak van onderwijs LOA dan ik. Als agent EFT, leer ik wat ik wel weet: Emotional Freedom Techniques.

Maar ik wil erop wijzen dat LOA en EFT werken naast elkaar als een dynamisch duo. Vooral als het gaat om financiële overvloed.

Vergeet niet, onze gevoelens en gedachten zenden een trilling en LOA beantwoordt er op dezelfde soort. Soort zoekt soort. Als onze gevoelens en gedachten positief zijn dan de trillingen sturen we out is "positief" of sommigen zouden zeggen een 'high' trillingen.

En de hoogste trillingen zijn waardering en dankbaarheid.

En als we de woorden van waardering en dankbaarheid te nemen tijdens de EFT, worden onze resultaten supercharged. Ik noem deze woorden "Empowerment overzichten". En hebben de EFT Empowerment Methode om aan te tonen hoe je deze hoge trillingen woorden te gebruiken tijdens de EFT voor betere resultaten opgeleverd: EFTEmpowermentMethod.com

Dus, willen meer financiële overvloed en veiligheid in uw leven?

Ontvang dankbaar.

Hier is hoe Emotional Freedom Techniques kan helpen.

UW SUCCES OPGAVE

Kies een gebied van uw financiën (en bedrijfs-en beroep als dat is het voertuig voor je geld bij je te komen) dat u wil een verhoging van. Gebruik EFT te stimuleren de gevoelens (en de trillingen) van dankbaarheid op dit terrein.

Hier volgen enkele voorbeelden:

* Uw bankrekening saldo

* Een lopende investeringen of voorraden Je houdt

* Je huidige klantenbestand

* Uw salaris / weekloon

Gebruik Emotional Freedom Techniques (EFT) aan het gevoel (en dus de trillingen) van dankbaarheid en waardering opdruk.

Setup constituent:

ET (hoewel)

Ik wilde twee nieuwe klanten, en er maar een Ik ben ervoor kiezen om dankbaar te zijn voor de cliënten heb ik wel

Herinnering:

dankbaar voor cliënten

ET

Mijn hart zinkt wanneer ik mijn rekening van de betalingsbalans (of mijn salaris) Ik waardeer ik zie een baan hebben (of een bedrijf)

Herinnering:

waardeer baan / biz

ET

Ik wens mijn voorraden zouden stijgen in plaats van naar beneden, soms en ik voel me gedeprimeerd over de economie .. Ik waardeer mijn inzet voor mijn financiële welzijn

Reminder:

waarderen mijn inzet

U hoeft niet te wachten. U vergroot uw financieel overvloed nu met Emotional Freedom Techniques naar 'imprint' de trilling van dankbaarheid en waardering.

No comments:

Post a Comment