Duurzaamheid Planning

Een credit union opdrachtgever wilde om wat te brainstormen tijdens een rebranding proces. Het proces is ontworpen om hen een nieuwe look, van een fris en een kans om in de gemeenschap reemerge met hun nieuwe charter.

Het proces duurde vrijwel de hele dag en frisse ideeën werden overal opduiken. Tegen het einde van de dag namen kregen teruggebracht tot minder opties en drong het plotseling op een paar van de deelnemers dat een nieuwe naam en het beeld ging ten worden bereikt. Onmiddellijk, vo
"" Om de resultaten significant verschillend je iets significant anders doen. "

Wanneer u vindt uw credit union is de leden, het marktaandeel en de concurrentie te verliezen wordt steeds meer een preferred provider, heeft een aantal belangrijke verschuiving optreden. Je kunt niet zomaar het stof van wat reeds op zijn plaats en ik hoop dat verschillende resultaten. Je moet enkele verschuivingen te maken.

Duurzaamheid is de sleutel. Ik vind wanneer het krediet vakbonden zijn in moeilijke tijden, mensen lopen rond in een paniek trying wat ze kunnen om de resultaten te wijzigen. Zo gauw als die de gewenste resultaten worden meer zichtbaar op de natuurlijke neiging is om te glijden naar het comfort van oude gewoonten. Met andere woorden, geen duurzaamheid op de wijzigingen is geen echte verschuiven is plaatsgevonden, zodat elke verandering in de resultaten zijn tijdelijk.

Goed doordacht management-strategieën zijn niet reactionair, tijdelijke of gemakkelijk terug te schuiven off van. Ze hebben metingen, verantwoordelijkheid en duurzaamheid. De strategieën die zijn ontworpen om goede veranderingen te maken zal beter aanvaard door het personeel, hebben een betere uitvoering en worden behandeld als een bevlieging minder waar werknemers verwacht om weg dia uit na een paar weken.

In uw planning op zoek naar manieren om duurzame veranderingen te bewerkstelligen, niet alleen te maken reflexmatige reacties die enige paniek personeel en geen blijvend resultaat hebben.

No comments:

Post a Comment